måndag 3 juni 2013

Respons till sista psykologiuppgiften


Nu finns feedback till era experimentarbeten i det dokument som ni delat med mig. Längst ner i dokumentet finns även totalbedömningen på själva uppgiften samt slutbetyg på kursen. (Det preliminära slutbetyget informerade jag ju er om i fredags vid våra samtal och för de flesta är det samma som gäller nu men titta i ditt dokument). Svara gärna på dessa kommentarer genom att trycka på min kommentar och sedan svar. Ni kan även svara på kommentaren direkt i dokumentet men markera då allt nytt med röd text så jag kan hitta era kompletteringar snabbt.
 
Det är som tidigare nämnt ingen psykologilektion på tisdag. Då kan ni istället lämpligen svara på kommentarerna till ert arbete. De av er som ska komplettera måste vara klara med detta senast tisdag kl:16.00 för att jag ska hinna ta med det i bedömningen inför slutbetyg.


De av er som måste komplettera ert experimentarbete för att uppnå kriterierna för E är:

(André D. – endast källförteckning)
Cassandra
Fanny
Mikolaj

De av er som får komplettera ert experimentarbete om ni vill för att nå högre slutbetyg är:

Shadi


Mvh. Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar