söndag 25 januari 2015

Omdömen

Jag har fört in era omdömen nu. Om man inte har lämnat in en färdig eller nästan färdig litteraturanalys, så har jag varnat för F.

Det har två orsaker:

En är att det innebär att jag inte vet mycket om era förmågor på det fältet och att det i sin tur inte vet vilken typ av hjälp  ni eventuellt skulle behöva och att det kan vara för sent om det visar sig i mars/april att ni hade behövt en massa hjälp som det kan vara sent påtänkt att få.

Den andra är att det gör mig orolig för er förmåga att planera och arbeta för att tillägna er nya förmågor och kunskaper. Visar det sig att min oro har varit grundlös och ni river av litteraturanalyser som bara den när det väl krävs, så är ingen gladare än jag, men jag uttrycker hellre min oro nu än i april.

___________________________________________________________________

Jag har också skummat igenom de litteraturanalyser som lämnats in. Visst finns där en del som behöver utvecklas ytterligare innan alla målen nås, men de är absolut tillräckligt bra (och flera är mer!) för att det ska kännas görbart innan kursens slut. Bra jobbat!

___________________________________________________________________

Giddyup ponies! Bara fem månader kvar. Tappa inte sugen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar