söndag 15 februari 2015

Feedback på litteraturanalyser

Nu har jag - inför nästa omgång litteraturanalys - gett feedback på era litteraturanalyser för att se hur vi ska gå vidare och för att ni ska ha feedbacken färskt i minnet när vi sätter igång igen.

Jag har gett kortfattad feedback i era feedbackdokument för svenska 3. Där har jag gjort någon slags uppskattning om ungefär hur ni ligger i förhållande till kunkapskraven.

Den mastiga feedbacken har jag antecknat för hand i utskrivna dokument som jag sedan skannat och lagt upp som pdf-filer i era svenskmappar. Jag har arbetat efter devisen att det är lika bra att säga saker nu än att önska att jag hade sagt dem senare. Rätt omfattande feedback där alltså.

Följande personer har fått feedback: Anna, Alex, Felicia, Jonas, Martin, Elena, Oscar, André D, Michelle och Micaela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar