onsdag 19 september 2012

Samhällskunskap 20/9

Jag är i Ystad på kurs men Åsa kommer och vikarierar.

Ta med läroboken: Reflex plus till lektionen!

Läs sidorna 81 - 97 (fram till rubriken "Politiska ideologier")
På sidan 103 (en grå sida) finns frågor - svara på frågorna 1 - 5 och fråga 8 under "Frågor till texten"

Svaren ska du se till att jag får tillgång till antingen genom att du ger Åsa ett papper med svaren på, eller mailar mig svaren: karolina.goransson@pub.malmo.se eller delar ett google docs med mig (skapa det/lägg det i din SO-mapp).

Oavsett hur långt du hunnit så ska du delge mig de svar du åstadkommit i slutet av lektionen.

Den som snabbt blir färdig läser sidorna 105 - 108 och svarar på frågorna 1 - 4 under "Frågor till texten" på sidan 133.

ps. Enkät-gruppen, så fort ni får in er rapport så kan alla få feedback på Metod-uppgiften

1 kommentar:

  1. Om man gör allting klart, kan man inte bara gå dit och ta närvaro då?

    SvaraRadera