måndag 9 juni 2014

Torsdagens program + två påminnelser

Jag har förstått att de allra flesta av er inte har några lektioner i morgon tisdag. Därför ställer jag in även mentorstiden och ger er information här istället.

På torsdag är det skolavslutning. Jag vill träffa er alla kl. 10 i A 213. Därefter är det aulan som gäller där vi ska vara 10.45. Slutligen börjar själva avslutningen i Paulikyrkan 11.30. Denna del av dagen är frivillig men jag tycker att det vore hemskt trevligt om alla sjöng in sommaren tillsammans.

Viktigt! För er som vet med er att ni ännu inte lämnat tillbaka alla skolböcker eller tömt era skåp, gör det senast på torsdagen. Det ska hinnas med innan aulan och kyrkan. Jag finns annars på skolan under hela veckan om ni vill ta itu med det dessförinnan.

Påminnelse 1: För er som är intresserade av att gör en så kallad 0-prövning i augusti är sista anmälningsdag på onsdag. Se blogginlägg nedan.

Påminnelse 2: Glöm inte att skicka ett mejl till Karolina med era tankar kring treans gymnasiearbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar