måndag 20 maj 2013

samhällskunskap och historia

1) Nu har jag läst, kommenterat, gett feedback och avgivit omdöme på alla de rapporter om massmedia som har kommit in via Urkund. Jag har mailat ett dokument med feedback och betygsmatris till er. Mailet var ett forward på Urkunds analys. Oranga markeringar är språkfel.

Läs och begrunda och kom till mig om du har frågor. Maila går också bra.

2) Jag har också läst, kommenterat och avgivit omdöme om uppgiften med Malmökartorna (det blev ingen feedback denna gång för att spara tid). Jag har laddat ner ett dokument i er SO-mapp i google docs som heter "Förnamn kartor".  Ord markerade med grönt är historiska begrepp - ju fler dess bättre :)

Läs och begrunda och kom till mig om du har frågor. Maila går också bra.


The letter A
The letter A. Foto: Kristina Alexandersson. CC BY-SA 2-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar