torsdag 30 maj 2013

Upphämtning samhällskunskap, historia och rätten och samhället

Ni som inte räknas upp nedan är lediga!

Samhällskunskap

Följande elever måste komma till lektionen i samhällskunskap måndag 3/6:
Oscar
André D
Fanny
Mikolaj
Niklas
Cassandra
Ida
Anna
Tobias
Artem
Linn

Följande kan komma för att försöka höja sig:
Niklas
Felicia
Ida
Martin
Linn
Besfort
Mohammed


Några av er restar på historisk tillbakablick - den får ni gärna göra hemma. Komplettera er massmediarapport och skicka mig ett mail (karolina.goransson@ppub.malmo.se) när det är gjort så stämmer jag av. Samma sak gäller källkritik.

Historia 

Följande elever måste komma till lektionen tisdag 4/6 kl 09.50.
Fanny
Artin

Följande kan komma för att försöka höja sig:
Oscar
Michelle
Niklas
Ida

Ni som restar på eller vill höja kopplingen (Dåtid - )Nutid - Framtid kan göra det hemma. Komplettera och skicka mig ett mail (karolina.goransson@pub.malmo.se) när det är gjort så stämmer jag av.

Rätten och samhället
Om någon måste komplettera rätten och samhället blir det tisdag 4/6 kl 09.50. Jag lägger ut info om vilka som eventuellt måste komma på söndag kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar